vrijdag 8 april 2011

Stempellak (zelf maken)

Ik kocht vaak de stempellakken van Konad, omdat ik die gewoon erg goed vind.
Nu had ik de witte zwarte en zilveren stempellak van Essence gekocht en vond de witte zo goed dekken!
Toen ik aan het stempelen was heb ik uit alle haast per ongeluk het rode kwastje in de witte Essence gedaan.
Nu kun je wel raden, rood en wit maakt ROZE!

Ik heb nu meersere potjes wit gehaald en gemengt, ik heb nu dus een hele verzameling pastel stempellakjes erbij voor een klein prijsje.
Konad kosten ze 4.95 per stuk en de Essence lak was 1.49

Lila, lichtgeel, lichtgroen, aqua, lichtblauw, lichtroze, wit met fijne glitters, ennatuurlijk gewoon wit.

1 opmerking:

  1. Super leuk ik deed in het begin ook vaak me Konad mengen gewoon op de plates, toen ik nog niet zoveel kleurtjes had. Maar zo met Essence mengen is ook leuk idee, zijn kleine flesjes scheelt bagage voor vakantie ;)

    BeantwoordenVerwijderen