vrijdag 8 april 2011

Magnetische lakjes

Ooit had ik al eens 3 magnetische lakjes gekocht van de metallics collectie van Essence.
Bij de nieuwe collectie van Essence zitten 5 lakjes die magnetisch zijn.
( helaas allemaal grijzige of bruinige tinten bijna)

Ook heb ik van Emmi nails laatst magnetische lakjes gekocht.
Deze waren te koop in allerlei leuke kleuren.

Ik heb eerst gekozen voor rood en groen.

De magneet die ik erbij had van Essence was niet erg super. Bij de nieuwe collectie zit weer een andere magneet (ook met streep motief) die doet het wel iƩts beter maar ben er nog niet helemaal blij mee.
Bij de nagellak van Emmi nails heb ik een stermagneet besteld.
Die werkt prima


Emmi nails green
Emmi nails cherry
Essence 01 miracle shine!
Essence 02 hex hex!
Essence 03 magic wand!
Essence 04 mystic wish!
Essence 05 pixie dust!
Essence metallics 01 iron godess
Essence metallics 02 copper rulez
Essence metallics 04 nothing else metals

2 opmerkingen:

  1. Leuk echt heel leuk die stermagneet :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook maar snel een aanschaffen dan! Van emmi nails heb ik hem, alleen issie bij de een duurder dan de ander...

    BeantwoordenVerwijderen