zaterdag 16 april 2011

Elf fantasy fair

Ow... Ik heb er zo'n zin in, de elf fantasy fair dit weekend. Ik ga de zondag!
Lekker shoppen bij al de leuke kraampjes en lekker mensen bekijken hoe mooi ze verkleed zijn.
Natuurlijk ga ik zelf ook weer verkleed.....

Mijn outfit: Zwarte wijde lange tu tu met een lange zwarte rok met sleep erover.
dr. Martens ballerina's... een roze (oog)masker een metallic roze onderborst corset en een verste met pofmouwen. Een ouderwets dames tasje en lekkere laag make up!

Rons outfit ( ja die gaat ook mee)
Hoge hoed, net pak met metalen kettingen eraan genaait.

(foto's volgens natuurlijk!)

Het worde mijn 4e keer dat ik ga, 3 keer Haarzuilens en 1 keer in Arcen.

Mijn vorige 2 outfits waren dit:

oops boobs.... - Dion, Jesse De jong, Arend Brussee, Pieter Plug, Jacob



Zie ze lief zijn(L)


Ron als Eddie RiggsRon als Jack Black, Brutal legend

2 dagen per jaar uberopgemaakt....   ikkepikkeporretje.. arcen

Mijn 1e outfit zet ik niet online, schaam me een beetje te erg voor die foto,
was in ieder geval een elf met witte veren en de rest rood met zwart....

Owwww.... sta te popelen
(word vervolgt)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten